Uppsats 1.jättejobbig

Patrik 1.5, ärlig film som jag kommer göra en recension på senare. Just nu är på Gotland, med en uppsats att göra. Filmhistoria. Jag är den enda i klassen som missade genom gången och det suger korvbajs. Så nu ska jag försöka hitta fakta om massa filmmänniskor och problemet är att det inte finns fakta om alla. SUPERJOBBIGT. Alla fick uppgiften förra fredagen och ska lämna in den imorgon, jag fick den i fredags och ska lämna in den imorgon. TJOHO. Jag är så lycklig. Jag får nog skita i det och fråga Ville (min lärare i filmhistoria och ljud) om personerna. Hoppas han inte blir 'besviken' på mig eller något ännu värre. Ni kommer få regelbundna uppdateringar när jag får datorn nästa vecka. Annika, Isa, Eddie (tyvärr inte Anna, snyft): Jag kommer hem fredag kväll och vill att ni myselimysar med mig innan jag åker till Stockholm på lördagen!

Kommentarer
Postat av: Glugg- Malin

Jag vill också myselimysa med dig :)

Puss och Kram <3

Din syster

Glugg-Malin

2008-09-14 @ 20:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0