"Hundtricket", eller "Hur man utnyttjar Alexander Skarsgårds talanger till max på ca 1.5 h"

Låter namnet Josephine Bornebusch bekant för er? Nej jag trodde inte det heller. Men däremot kan jag nu tala om tidigare helt opublicerad fakta om henne: Hon är besatt av Alexander Skarsgård! Hur jag vet det? Jo, hon har gjort sex filmer. Och Alexander Skarsgård är med i tre av dem. Det säger sig självt liksom!

Igår var jag med Annika och vi såg Hundtricket. Det är väl inte världens bästa film precis. Linus Wahlgren som spelar Simon är SÅ jobbig. Eller Simon är det i alla fall. Årets mes. Mitt största problem är att så fort han säger något så ser jag Milo i Disneys Atlantis framför mig. Sexigt. not. Däremot finns det vissa eh.. andra saker i filmer som är sexiga. För att ge NÅGRA exempel: När Alexander Skarsgård som Micke är med i Robinson och visar alla sina muskler, när Alexander Skarsgård är jättecool och visar vilken grym skådis han är, när Alexander Skarsgård står bredvid alla pygméer och visar hur snyggt lång en människa kan vara (1.94), när Alexander Skarsgård står i en dusch med pygméerna och man får se hans rumpa och kameran är en sån: - bit från att visa hans manliga .. tillbehör. Jag skulle kunna gifta mig med den människan. Duschscenen kommer liksom bara sådär och INGEN hade förberett mig på att hans muskler skulle visas i bild och jag kunde inte alls koncentrera mig. Fast det tror jag inte jag var ensam om för jag frågade Annika sedan vad dom sagt och hon visste inte heller. Usch. Fy. DÖ.


Kommentarer
Postat av: Annika

Som jag sa tidigare så kan det faktiskt vara så att Alexander Skarsgård istället är besatt av Josephine Bornebusch. I den här filmen så hade hon en större roll än honom, även om Alexander Skarsgård har en större roll i vingar av glas.



Fast du kommer knappast ta till dig mina ord utan det kommer i alla fall vara hon som är besatt av honom. En... intressant film i alla fall även om jag inte riktigt håller med dig om att Linus Wahlgrens roll är årets mes. En nervös jävel men dock helt okej!

2008-09-21 @ 10:33:56
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0