Varför jag bör få en fredsmedalj

JAG FÅR DAMP. Jag har inhandlat hårspray ENDAST för att den där supersnuskiga spindeln i duschen ska dö, och nu när den äntligen kröp ut ur sin lilla håla så envisas den med att krypa tillbaka så fort jag vänder ryggen till för att förbereda yesflaskan (fördröja hans rymningsplan), tvättmedlet (det ska fräta), kniven (att mosa den med) och schampoot (det dödade en annan spindel så jag tänkte prova igen). Men det skiter jag i så jag sprejar massa hårspray i hans lilla bo. GISSA VAD HAN GJORT DÅ? JO HAN HAR GJORT EN FÄSTNING RUNT DET AV SITT SPINDELNÄT. Så att jag inte kan ta mig igenom! GUD. FÅR HETS. Nu har jag tagit bort spindelnätet och sprejat rikligt men är fortfarande fettsur eftersom jag är säker på att han lever och antagligen kommer byta bostads. Det lilla äcklet, han har ingen bostadsrätt i mitt rum.


Jag vet att ni tycker att jag borde vara snäll mot spindlar och lyfta ut dem istället för att förinta dem, men vad har dom gjort för att förtjäna det egentligen? Dom gör absolut inget nyttigt alls. Deras enda uppgift i livet är att föröka sig och döda bananflugor. Och inte särskilt smärtfritt heller utan först fångar de in dem i nät där de får sitta och sprattla ett tag, sedan äter de dem långsamt och utdraget så de stackarna får lida ordentligt. Dom är ju rena rama Hitler2 allihopa. Vad har dessa små vegetarianer gjort dem egentligen? De flyger bara runt och äter nyttiga äpplen och bananer. Så med andra ord kan jag känna mig som amerikanerna i andra världskriget då de räddade så många judar (mf) som de kunde. Jag är en hederlig individ som står för vad som är rätt!


Kommentarer
Postat av: Annika

Vi kan vara de alierade trupperna som kommer för att infinna sig i striden mellan de tio benta djuren och dig v.41. Tillsammans med dig så kan vi tvinga tillbaka dem till deras hålor och vi kommer spraya tills de ångrar den dagen då de någonsin blev avlade från första början.

2008-09-23 @ 19:30:31
URL: http://aannikaas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha just nu tror jag att det är spindelfritt! Den i duschen är utrotad, mohahah

2008-09-23 @ 20:48:02
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0