Wall-e

I fredags så blev vi äntligen äntligen färdiga med våran produktionsbibel, och jag kopierade nästan 300 papper - känner mig som en miljövän. Non smoking generation kom på gympan och det var en jätteduktig, söt och snäll tjej som pratade med oss. Hon hette Ruth och var modell, henne gillade jag. Moster kom sedan och vi har haft myshelg. Idag såg vi Wall-e och åt sedan på Jo da (supergod mat). Jag brukar vanligtvis göra recensioner men vet inte om jag orkar tyvärr, men den var bra och söt. Sämst inlägg där jag bara berättar vad jag gjort, men ni vänner kanske är intresserade eftersom jag inte bor så nära eller längre. Puss

Kommentarer
Postat av: Eddie

vi intresserar oss mer än mest så skricv allt strunt du kommer på:D jag är ingen ringare och inte en så bra skrivabrevare så jag livnär mig på din blogg^ dock så är mitt internet rätt dålit så jag kan inte livnära mig så ofta. carebox^

2008-10-09 @ 19:47:34
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0