A cup of tea

Dödligt trött. Jag cyklade hem från Eddie klockan sju, för att jag idag ska ta mig tillbaka till Gotland = måste packa m.m. Igår så hade jag, Eddie, Anna, Annika och Isa tekväll. Vi drack massor av te och satt och pratade. Mycket roligt och trevligt. Vi (Eddie och jag, + Anna tydligen) somnade inte förrän fyra, men sömnbesväret var utan tvekan kvällen värd.

På båten ska jag renskriva svenskalåtanalysen, skriva en grej klart och fundera mer över min bordsplacering. Det är inflyttningsmiddag hos Eddie nästa lördag och jag har fått den roliga uppgiften att placera ut alla nitton personer! Ska nog smygstarta nu, har inget bättre för mig (orkar inte göra mig klar för avfärden). Puss.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå jag somnade inte heller förrän fyra!

2009-04-13 @ 09:56:51
URL: http://nitton9tre.blogspot.com
Postat av: Anna

Nej, jag låg och försökte sova men det gick inte. Hade svinont i foten, den typ värkte och så var jag hyperpigg av allt te haha.

2009-04-13 @ 13:27:12
URL: http://nitton9tre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0