Det här är en rubrik

UtsiktInga förslag ser jag, ni är allt för snåla. Efter skolan idag hade jag egentligen tänkt gå till A7 för att köpa de animerade filmerna (för att posta till ovetandes små själar), men jag kom på att jag kommer vara där efter två och att de alltid har något möte då på onsdagar. Det får bli imorgon.

Jag började sortera bland alla filmpapper, och nu har jag sju olika högar liggandes på golvet över hela rummet. Animation, dokumentär A, stumfilm, övningar, filmhistoria, ljud, AVID, kamera. Jag kliver på dem HELA tiden. Planen var egentligen bara att ha dem var för sig, men nu har jag fått en alldeles för ambitiös idé som jag hemlighetshåller för att inte bli mobbad. Aja, först så ska jag försöka hitta någonstans att lägga dem så att jag kan gå och även ska kunna städa i eftermiddag. Även diska! Men vi får som alltid se hur det blir med den saken.

Bild: Utsikt över Visby som kanske inte direkt har med inlägget att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0