En natt i Kolbäck

Som ni säkert redan har listat ut kommer det att bli dåligt med uppdateringar här. Men på tisdagen efter påsklovet är jag tillbaka!

Igår så var jag på Kolbäck med en hel hög med folk. Jag träffade Jonte vilket var några veckor sedan! Annika skröt mycket om Marcus som hon kände, wow. haha. Eddie, Annika, jag och Anna åkte efter en hel del vandrande och en stunds paus hos familjen Berglund så cyklade vi hem till henne. Mycket mys med te! Vi pratade bland annat om festen hos Jonte för några veckor sedan som alla hade olika roliga upplevelser att vädra. Särskilt Anna.

Klockan sju ikväll ska jag infinna mig hos Rasse (eller "Frasse" som mamma alltid säger, tydligen för svårt att lära sig rätt namn!) tillsammans med David, Sara och eventuellt Jonte vilket jag verkligen ser fram emot! Mer har jag inte säga om nuläget, sköt om er gott folk!

Kommentarer
Postat av: Annika

Men neej. Det gjorde jag INTE. Du FRÅGADE ju en massa om honom. Vad skulle jag gjort? Ignorerat dig?!

2009-04-06 @ 11:43:27
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0