För mycket historia

Blogg.se gillade tydligen inte mig imorse, det gick inte att logga in. Nu sitter jag istället på datakunskapen och skriver dagens första blogginlägg. Jag kan konstatera att jag för optimistisk igår, jag har lite väl mycket att göra på historian ikväll. Men färdig kommer jag i alla fall bli. Igår gick jag som sagt ner till Almedalen och läste. Jag tröttnade jättefort och började bege mig hemmet, men då stötte jag på Jonatan och hans kompisar Hannes och Olof så jag umgicks med dom en stund. Dom var trevliga.

Har funderat över uttrycket "Man lever bara en gång". Hm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

olof e läskig

2009-04-27 @ 14:58:09
Postat av: Emelie

Nej! :) Vem är det som tycker det?

2009-04-27 @ 15:07:31
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0