"Hej det är jag - Barbie!"

Isa och jag såg "Barbie som Öprinsessan" igår. Underbar film. Barbie är som vanligt fruktansvärt rolig. Öprinsessan handlar om flickan Ro som liten blir skeppsbruten på en ö med förlorat minne. Hon lever med djuren där och kan tala med dem. En dag kommer prins Antonio och tar med henne till hans kungariket för att hon ska kunna finna sin familj. Men de blir kära i varandra och Antonio måste gifta sig med en annan prinsessa - vars mor har onda planer. En lycklig musikal. Man kan översätta handlingen till: En vacker men fullständigt sinnessjuk flicka som talar och sjunger med djuren. När hon kommer till civilsationen blir hon mycket deprimerad när hon "gör bort sig", men inte det minsta upprörd över när folk ser henne hoppa runt bland träden med en apa. Mycket homoristisk när prinsen säger åt henne att "följa sin instinkt" när de ska dansa och hon säger att hon inte kan. Realistiskt vore att hon börja klättra i gardiner! Tyvärr gjorde hon inte det. Värdelöst inlägg men vem bryr sig.
PS. Ni närmaste vänner borde suga i er inspiration av trailern, för Isa och jag planerar någon form av Barbietillställning i framtiden!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Förlåt, men jag kommer som sagt tillbaka, orkar inte just nu bara! To be continued, höhö. ÅH och förresten jag fick lite födelsedagspresenter igår, av mina kusiner. Presentkort på 200 på carlings plus 200 i kontanter. VET DU VAD JAG KAN KÖPA ELLER!? 200 + 200 = 400 och 400 = HULK! Fast jag vet inte, det är väldigt ovärt ändå. Hmm. Och så har jag en till kul grej men det kanske bara är jag som tycker. Jag är känd som "Johans snygga kusin" bland hans bekanta. De kom förbi i en bil när vi stod ute på gatan och alla nästan stirrade ögonen ur sig, gaalet snygga var de också. Galet. Hahah. Jaja, förlåt för spammet.

2009-04-12 @ 10:49:25
URL: http://nitton9tre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0