Japp

Jag har här med klippt mig (ni får nog bilder senare). Inte riktigt säker om jag är nöjd då det är nyklippt, tillfälligt blött och massa konstiga stylingrejer i. Min korta frisyr hade ju växt ut till kilometer lång och nu känns det väldigt ovant att ha den som den ska vara. Men det löser sig. Eller växer ut.

Just nu är jag på lite dåligt humör och det är ju tråkigt. Mycket roligare att vara glad. Jag tror inte det beror på hårfunderingarna, men säker är man ju förstås aldrig. 

 Meddelande till Anna, Annika och Eddie: Jag hade inte Chocolat i Visby, så vad sägs om att se den på torsdag?

Kommentarer
Postat av: Anna

Det gör jag gärna! Efter vattenpipan då antar jag? Vart ska vi vara?

2009-04-07 @ 20:01:10
URL: http://nitton9tre.blogspot.com
Postat av: Annika

Tycker som Anna. Kanske hos dig Emelie? Länge sedan vi var där. Eller hos Anna!

2009-04-08 @ 09:45:34
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0