Sommarens filmer

13 maj, Änglar och demoner
Knepigt och svårlöst, låter bra. Jag kommer ignorera Ewan McGregor när jag sätter mig i biostolen för att istället njuta av Stellan Skarsgård och Tom Hanks närvaro!

3 juni, Terminator Salvation
Helt ärligt är jag inte det minsta intresserad av den här filmen. Jag misstänker att det är en dålig och löjlig actionfilm (snygga färger dock, om man ser trailern). MEN när både Christian Bale och Helena Bonham Carter medverkar är det ju faktiskt svårt att motstå den.

1 juli, Ice age 3
Den som säger att den inte tänker se den ljuger.

10 juli, Bruno
Jag vet inte helt säkert om jag ska se den än. Den är säkert jätterolig men antagligen för mycket som långfilm. Borat borde ju klippts ner till serie.

15 juli, Harry Potter och halvblodsprinsen
Sommarens storfavorit! Fast det känns som regissören David Yates kommer att göra mig besviken. Se trailern: Bör så många slutscener vara med i en trailer? Verkar filmen kretsa om något annat än Dumbledore, Malfoy och lilla Voldemort? Säger någonsin Dumbledore det där om Malfoy till Harry? Ska man få se Malfoy hålla på? Är Lavender Brown blond (ser ut som en ny karaktär!)? Tar Ginny någonsin Harrys hand? Bör filmen vara helt blå, grå och grön?
NEJ! Och vi gillar det inte. Plus att jag undrar varför Malfoy har en fläta i pannan på alla bilder? Kul ska det dock bli att se vad Tom Felton går för på riktigt.

24 juli, Public enemies
Johnny Depp, Christian Bale och Marion Cotillard. Mer behöver jag inte säga. MUMS.

31 juli, Sommaren med Göran
Vet inte varför den här filmen lockar. Den verkar halvtaskig. Men något gör att jag bara vill se den.

Kommentarer
Postat av: sally

Om jag nån gång skulle behöva se änglar och demoner skulle det endast vara för ewan mcgregor ^^ jag tänker INTE se ice age 3. Public enemies är sommarens och ÅRETS storfavorit. :)

2009-04-26 @ 20:50:17
Postat av: jesper

hålelr med en viss kvinna på S på alla punkter + att jag har bara sett lite på första ice age filmen =)...det sög

2009-04-27 @ 00:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0