Livet leker

Klockan är halv tio i skrivande stund. Tio i sju gick jag och Isa upp imorse, åt lite frukost och satte oss och kollade på Tummelisa. Nu har jag kommit hem och sitter på våran veranda. Malin äter frukost och jag dricker vatten i solskenet. Det kommer att bli en underbar dag. Jag tänker spendera så mycket tid som möjligt här med filtar, kaffe, Kalle Anka-tidningar, dagboken, datorn och kanske lite pyssel. UNDERBART. Jag har faktiskt även planer på att göra mig lite snygg. Det ni. Anledningen heter sorgligt nog Johan och hans kompisar. Min bror brukar alltid lyckas att ta hem sina snygga pojkar när jag är som ofräschast, men det har inte inträffat hittills = borde ske idag. Om det inte gör det så kommer han inte göra det.

Ikväll blir det myskväll med Anna, Annika, Eddie och Isa. Jag ska försöka få en plats bestämd och föreslå tekväll. Alla tar med alla tesorter de har! Myyysigt. Jag längtar redan. Älskar er alla! puusspusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0