Mobiler och nakenfisar

Måste bara länka till mitt favoritinlägg på Annas blogg just nu: http://nitton9tre.blogspot.com/2009/04/ojra.html
Hahah helt oförglömligt sms om vi säger så!

Appropå sms, får min nya mobil på fredag. Det blev den billigare (svart såklart!). Idag var jag och pappa inne på mediamarkt för att få känna på mobilernas innehåll, vilket man inte får i så många butiker. Även om Nokian är snyggare så fattade jag inte så mycket av den, kändes begränsat! Givetvis var den inte det eftersom den är avancerad osv, men i alla fall. Nu kommer jag kunna ta bra bilder att lägga här på bloggen för att det både är jättebra kamera OCH det finns minne. Ooohh.

Nu ska jag spela sims. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0