Morgondepression

Jag hatar det här. Vill inte vara på ön. Jag vill vara hemma med mina älskade vänner, umgås obegränsat och ha jätteroligt. Precis som under påsklovet. Jag önskar jag vore sjuk men det är jag tyvärr inte, så det får bli skola för mig oavsett hur mycket jag inte vill. Däremot så ska jag iväg och titta på lägenhet idag, och det måste bli på skoltid innan mamma och pappa åker hem vilket betyder lite ledighet i alla fall. Vet att den här depressionen kommer att gå över. Jag kommer bli glad när jag får träffa dem i skolan och sedan kommer allt antagligen inte vara så farligt. Men ändå, just nu orkar jag inte.

Jag längtar ihjäl mig till valborg också. Tredje torsdagen ifrån nu! Jag ska infinna mig i Kolbäck med de närmaste plus alla andra, dock så kommer Eddie att saknas då hon är i Stockholm på My fair lady. Något kommer att saknas. Bläää. ska äta min gröt nu och vara allmänt sur över att jag måste gå till skolan. Bajs. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0