... och på det sjätte smäller det

Jävla John av Eva DozziInterneträkningen hade tydligen inte mina värdar betalat igår, så därför blev det inga inlägg här. Hade ju sovmorgon, men jag envisades att av mig själv vakna kvart i sex för att endast kunna somna om i 25 minuter. HM. Utan internet blev det faktiskt mycket tråkigt, men jag såg "Mannen som slutade röka" med en ung Gösta Ekman av Tage Danielsso. Inte världens bästa film, men ändå kul.

Tiden i skolan blev i det kortaste laget. Matte och sedan en förkortad svenskalektion där vi endast gick till Bokia och fick köpa varsin bok. Jag köpte denna på bilden, om ni inte redan listat ut det. Jag har inte kommit så långt men den verkar väldigt bra. Synd att den inte är verklighetsbaserad men sådant får man ta.

Idag slutar jag kvart i två och ska fram till kvart i fem underhålla mig själv i staden. Skolan och almedalen med andra ord.
Då har ni nu stenkoll på mitt liv igen efter förvirringen igår! Ska göra klart gröten, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0