Pizzor och bryggor

Efter en enorm tristess igår hörde jag av mig till Anna som tipsade att jag skulle ta mig till Kolbäck för att träffa henne, Eddie och Fredrik. Det gjorde jag och vi njöt av solen någon timme. Sedan gick vi hem till Anna där vi fick idéen om att äta pizza på bryggan tillsammans med ett antal andra. Vi blev dock pizzaätandes själva, men Annika, David D, Linus och Mattsson kom dit lite senare (varav dom tre sista jag inte träffat på länge!). Jonte mötte vi också upp i Kolbäck i cirka tio minuter. En mysig men kall kväll. När kylan blev allt för påträngande gick vi hem till Anna, plus att jag och Annika sov kvar.

Jag märker att mina påsklovsinlägg blir extremt tråkiga och opersonligt sammanfattade. Men jag låter bloggen gå på auto bara egentligen så mer kan man inte förvänta sig. Tillbaka på tisdag som sagt. Idag ska jag klippa mig. Hoppas det blir fint. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0