Sen kväll hos (F)Rasse

Mycket trevlig kväll hos Rasse igår. Sara och hennes pojkvän skulle komma lite senare så jag, Rasse, Jonte och David satte oss och spelade rock band. Premiär för min del! Trummor är väldigt roligt, även om jag suger när det inte är solo. Sedan när de anlände vid åtta så fortsatte vi lite med det och övergick senare att titta på Motorsågsmassakern trots mina stora protester eftersom jag skulle cykla långt hem mitt i natten. Jonte skulle iväg så han lämnade oss tidigt, men vi ska ses senare i veckan. Sara och Matte gick kanske vid halv ett? Inte riktigt säker, hur som helst så stannade jag och David till halv fem. Jag var hemma tio äver och var i säng halv sex. Jätteskumt eftersom jag brukar göra mig i ordning till skolan vid den tiden, plus att mamma och pappa gick upp innan jag somnat. Skönt med lov!

Nu fick ni en snabb sammanfattning, men äsch. Vi hade i alla fall mycket trevligt. Många skämt om gotland och får, Christian Bale och attjagskamördasavnågonläskigtyppåväghem. Idag ska jag fota Malin lite, bilder hamnar här sedan. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0