Skolarbete, monstertulpaner och våldtäkter

monstertulpanerMitt internet funkar igen efter ett dygns inaktivitet. Jag har skrivit färdigt mitt "Välkommen till Filmgymnasiet" som ska lämnas in i svenska, och snart ska jag göra mitt personpoträtt klart också. Sedan blir det mys med min engelska bok (kanske inte är utläst imorgon men har inte så mycket kvar). Imorgon slutar vi tidigt, kvart i två, och då ska jag först jogga och sedan ägna mer tid åt skolarbete.

På bilden ser ni monstertulpanerna som försöker tränga sig in i mitt hus. Jag kommer känna mig som en mördare när de slår ut! JUST JA! Jag har ju glömt att berätta om det fasansfulla som jag bevittnade påväg hem från båten i söndags. En gruppvåldtäkt av en and! En stackars hona som försökte fly undan cirka 10 stycken hanar i almedalen. De tryckte ned henne på gräset och hon försökte kämpa sig loss men varje gång så omringade de henne och fortsatte. USCH, jag ville gå emellan men det är ju faktiskt änder vi pratar om. Det är oavsett sjukt. Akta er för att gå ensamma genom Visby kvällstid, ni kanske blir ändernas nästa offer!

Nu ska jag bli klar, puss.


Kommentarer
Postat av: DU VET VEM

Det är ju för fan skit hemsk. Vi måste stoppa våldtäktsmännen emelie , jag kommer inte klara av denna grymhet. Låt andras kroppar vara !

2009-04-21 @ 22:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0