Sol i Visbystad (sitter det ihop eller inte?)

Skola som vanligt idag. Enda skillnaden var det nationella provet i engelska. Jag vet inte riktigt hur det gick, men det får vara. Efter skolan gick jag och hämtade ut min jacka på posten och efter det var jag nere i almedalen i ca en timme och tjugo minuter. Jag satt nedanför ringmuren, pratade med Annika i telefon och njöt av solen.

Just nu känner jag mig inte riktigt som mig själv, men det går över. Det gör det alltid. Målet med helgen är att göra klart historieuppsatsen. Jag ska försöka göra så mycket som möjligt ikväll och imorgon blir det stan och om den inte är klar får jag skriva på den nere i almedalen. Om det är bra väder vill säga. Mamma har nog rätt i att jag kommer bli sjuk om jag inte umgås med någon under hela helgen. Vet inte riktigt vem i så fall. Alla är ju på fastlandet under helgen. Hoppas Mando diao inte spelar Give me fire för Sallyman och Jesper, bara för att de överger mig här på ön. Ont skratt.

Alla som bor eller på annat sätt vistar sin helg på Gotland, kan ju alltid höra av sig på valfritt sätt. (ingen kommer höra av sig, slöseri med utrymme!)


Kommentarer
Postat av: sally

Hoppas Mando diao inte spelar Give me fire för Sallyman och Jesper, bara för att de överger mig här på ön. Ont skratt.



det där var riktigt elakt emelie. riktigt elakt

2009-04-24 @ 21:36:54
Postat av: Emelie

Nä, roligt! :M Men dom spelar den säkert för er! (:

2009-04-25 @ 09:36:19
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/
Postat av: jesper

men se det på den ljusa sidan, du kan ju alltid vara med nino, theo, andrea, matilda, osv osv. Listan är hur lång som helst.

2009-04-26 @ 00:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0