Utan ett spår...

Enligt "dagens info" verkar det som om fotoläraren Kristina kommer att vara hemma med sjukt barn både idag och imorgon, och i så fall bör det betyda att jag har sovmorgon till kl 12 imorgon! Vilket också betyder att jag kan sitta uppe med historieuppsatsen längre utan att dö av ångest.

Just nu undrar jag var alla mina kompisar är. Sally och Jesper är ju aldrig på datakunskapen, men var är Carro och Victoria? Lämnade mobilen i skåpet så kan inte smsa och kolla... bajs. Har förresten bestämt mig för att sluta använda det ordet. Det hör inte till saken. Aja, får se om de dyker upp till svenskan (hoppas jag verkligen). Den som lever får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0