Inflyttningsmiddag hos Eddie

Inflyttningsmiddag igår då. ca 17 personer där om jag minns rätt. Annika och jag sov senare över, mysigt.
Jag har BILDER - ha! Jag älskar att ha en kamera, det är så blogganpassat. Tyvärr tror jag att det är Johanna Nyrén som har alla roliga och bra bilder för jag var bara aktiv fotograf under tiden alla droppade in - hon under hela kvällen. Kanske får jag tag i dem och kan lägga upp dem, men här har ni vad jag har att erbjuda!
Bordsplacering
Jag skötte den FANTASTISKA bordsplaceringen.
Jonte och Eddie
Jonte och Eddie förbereder middagen.
Hulkman
Precis som Anna - Hulkman!
Anna, Johan och Astrid
Hulkman, Johan och Astrid dansar till... tror det var Diggiloo Diggiley
Emma och Johanna
Fredriks bakhuvud, Eddie, Felicia och Annika
Johanna och Emma
Grym dans om ni frågar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0