Peace and love

Jag är nästan hundra procent säker nu: Jag ska till Peace and love. Eddie, Anna, Jonte och en hög andra vet jag ska dit hittills. Jag måste erkänna att det är få artister jag känner igen som ska dit men dessa ska jag i alla fall se:

AHHHHHHHHHHHHHHHHHH JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR
JOHNOSSI SKA JU INTE ALLS SPELA, VEM HAR LJUGIT FÖR MIG?!"?!??!?!?!??!?!?? MÖRDA. Chanser att jag åker till Peace and love sjönk nu drastiskt.
Dom ska i alla fall inte till Hultsfred heller. HA. Där fick ni, alla som ska dit.

Eftersom jag ändå redan hade gjort en enorm lista så kan jag lika gärna publicera den. OM jag ska dit, dessa artister ska jag då se:
Mando diao
Pete Doherty
Slagsmålsklubben (himla bra med dom som inte har texter men bra musik! Man slipper låtsas att man kan texten)

Sedan är det ju dom jag har hört en låt av var, men som säkert är bra ändå (sorgligt att den här listan är mycket längre:
Anna Ternheim
Erik Hassle
Håkan Hellström
Lars Winnerbäck
Miss Li
Sugarplum fairy
The kooks
The sounds
Timbuktu
Thomas di Leva (för humorens skull!)

Bajsa Johnossi. Får åka och se dom någon annanstans. Puss.
Fler som ska till Peace and love i sommar?

Kommentarer
Postat av: Anna

WYHUUUU, synd det där med Johnossi, men alltså man måste ju inte kunna alla låtar för att det ska vara grymt att stå och lyssna! HÄNG PÅ FÖRRFAAAN :D

2009-04-09 @ 10:49:48
URL: http://nitton9tre.blogspot.com
Postat av: sally

hahaha sätt johnossi två gångerXDsugarplum fairy suger :)

2009-04-10 @ 14:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0