Rubrik

ScenografiJag överlevde dagens poesiworkshop. Inte sådär världens roligaste men det var inte så hemskt som jag förfarat (bilden på min grupps scenografi). Om fyrtio minuter blir det till att trava till skolan igen för musikalen Curtains. Det ser jag fram emot! Jag fick aldrig biljetterna billigare eftersom jag aldrig vågade gå fram till den där estetkillen, istället fick jag min gratis för att Ingalill pratade med vår filmlärare Ville. Hehe, skitbra tycker jag. Jag råkade ta fel på tiden med en timme, så jag fick lite extra tid här hemma. Den tiden borde jag använt till att diska, men jag är som jag är. Det blir alltså disk ikväll eller imorgon bitti. Jag använde faktiskt många minuter till att skriva en "några av världens bästa låtar någonsin"-lista men har bestämt mig för att inte publicera den. Musik är för personligt - jag gillar inte när folk tycker att ens musiksmak är dålig. Visst med ett youtubeklipp ibland här och där, men en lista blir för mycket!

Över till en helt annan sak: Inlägget imorse står med andra ord för att jag fick lägenheten vi budade på. Så om jag har tur så flyttar jag ur äckelstället här inom en månad för att bo i en etta vid Ica atterdags här på Gotland! Jag skulle vilja ha en inflyttningsfest men det är liksom lite litet för det. Jag får nöja mig med att bjuda hit Jonte, Sara, Rasse och David en helg för bl a inflyttningsmiddag.


Kommentarer
Postat av: Annika

Då slipper vi gå så långt till civilisationen så att fötterna skavs av??? Eller bli blöta som dränkta mumintroll när det regnar??? JAG ÄLSKAR DIG. Och så kan vi käka oss tjocka vid Mc`Donalds. Dagens klippa!

2009-04-23 @ 18:07:53
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0