Lyckad grillning

Igår hade jag grillkväll och det var extremt trevligt! Det gjorde inget att bara hälften av gästerna kom (visste det på förhand alltså). Linnea, Madde, jag och Johanna satt efter maten och pratade till klockan var tjugo i ett. Vi har bestämt oss för att fortsätta ha matkvällar, och vi kommer att låta det gå runt hos varje! Det låter underbart i mina öron. Jag blev också glad över att mina bogskivor var goda att grilla.

Nu ska jag ut och jogga och klockan elva ska jag äta lunch hos farmor och farfar. Efter det ska jag handla mat och grejer och sen ska jag göra i ordning mig och fixa till grillkvällen. Jag vet inte om jag nämnt det, men jag ska ha en till fast nu med Sara, hennes pojkvän, Rasse, Jonte, Oliver och David D. Vanliga David (R) kunde inte komma.
Nu ska jag ge mig ut. Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0