Where can all my troubles be? Must be good news chasin' me

FORTSÄTTNINGENEtt par goda nyheter! För det första så hade jag fått ett mejl från discshop igår som avslöjade att en av mina bevakningar hade gett resultat. "Cherrybomb!" tänkte jag lyckligt, men tydligen hade jag bevakat mer än bara den (för länge sedan förmodligen) för DVDn som kommer i oktober är ingen mindre än "Bombi Bitt och jag"!! Underbart om ni frågar mig. Utspelar sig i Skåne och är en serie som var mångas favorit när den gick på 60-talet. Bland annat min mammas. Hon har pratat en del om den och hur kär hon var i Stellan Skarsgård (hans debutroll - Bombi Bitt), vilket gör att jag naturligt vill se den.

Nummer två är att jag på fredag ska medverka som statist i en serie som är fortsättningen på Främmande fågel. "Midsommarklädsel" är instruktionen och det ska bli jättekul! Jag har inte hittat något på imdb om denna serie men har efter lite research med hjälp av att det var Maria Wern fått fram följande: Eva Röse återkommer som Maria Wern och det är förmodligen "Morden i Sandhamn". Jakob Cedergren (Arn - Tempelriddaren) och Alexandra Rapaport medverkar.
Detta ska bli skoj och jag berättar såklart om det här efteråt.


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

http://noquedanblogs.com/page/61/



det är en cool och rolig sida med massa design grejer, sådana som man ej behöver men är grymt tuffa!

Längst ner på sidan är det jag vill att du ska titta på, true blood grejen ;)

I löve it! ;D

pussheej



ps. har inte hört nått om ditt statisteri grejen! Du måste berätta när nått som det där händer, för jag börjar känna mig lite oinformerad! :( :P

2009-08-26 @ 21:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0