Almost famous är minminmin

Jag inhandlade min andra blu-rayfilm idag! Almost famous. Jag såg den på julafton och föll pladaskens. Än en gång suktar jag mig galen efter ett förlorat årtioende. Jag fick reda på om filmen för en månad sedan ungefär, och har sedan dess sett trailern en massa gånger. Filmen gjorde mig INTE besviken.
Hur som helst: Jag skulle köpt DVDn också, men den hittade jag inte. Det är nämligen så att DVD- och blu-rayutgåvan innehåller olika versioner av filmen. På DVDn finns den officiella, på blu-rayen den första versionen av filmen (då den gick under namnet Untitled) och den är 40 min längre. Helt underbart.
För att se trailern, klicka här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0