Caroline's pants is no more

Efter att jag hade gått upp imorse och gjort mig klar så var det 50 min tills julkalendern skulle börja, så jag bestämde mig för att sova 35 min. Det gjorde nog världens påverkan på min hjärna utan att jag märkte det de minsta, för i skolan på ped. ledarskap var det första vi gjorde var att leka "fruktsallad". Jag fick min frukt men hade sekunder senare inte den minsta aning om vad jag var. Så jag tänkte att det säkert var kiwi - fel. Så klassen räknade ut att jag var banan - varför jag då flyttade mig på apelsin går inte att förklara. Mongohjärna.

Innan jag kom fram till skolan skickade jag ett mms till Carro: En bild på Midnight Mark i sina tajtaste skinnbyxor, med texten:
"How about it then?
He will get into your pants..."
Vid nio tiden fick jag svaret "Thihi" ;) <33", men smset jag fick en timme senare var enormt mer humoristiskt:
"Haha Fatta den åkte på som bakgrundsbild, är det normalt att sitta å stirra på en och samma bild typ en evighet?Åh emelie jag tror jag blivit kär ! Elr tror, jag vet. He is the sexiest man on the planet, elr hur ;D"
Caroline's pants is no more.

Kommentarer
Postat av: lillasyster

tycker du kan ta bort den onödiga kategorin; drömmar

och skaffa kategorin; Min älskade syster.

Du förklarar nämligen alldeles för lite hur mkt du älskar mig.

Stora pepparkakskramar

2009-12-14 @ 18:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0