Craig är en HDgud

Alltså jag bryr mig i stort sett inte alls om bildkvalité, men jag måste säga att jag faktiskt blivit lite förälskad i familjens HDtv. Jag går alltid in på filmHDkanalerna bara för att titta på den skarpa bilden. Pappa och jag såg Quantum of solace i HD, och man skulle faktiskt kunna köpa kvalitén bara för Daniel Craig. Ingen ser så bra ut i bästa möjliga bild som han. OCH så är han en otroligt bra skådespelare.
Och, jag kan tillägga att Quantum of solace är en bra film. Det har ju varit väldigt blandad kritik, men jag tycker inte det är något fel på den. Inte är den fantastisk, men jag förstår inte de som hatar den. Dom kanske borde se den i HD... Okej, skämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0