Julkalendrar

Nu sitter jag och lyssnar på andra avsnittet av "Nelly Rapp - en gastkramande jul". Radiokalendern, jag har aldrig följt den förut. Michael Segerström spelar hund i denna och är rätt kul faktiskt (i det första avsnittet i alla fall). Någon som är mindre kul är "Radio-Apan" som presenterar programmet. GAH BLIR HELT GALEN. Sjukt störig.
Snart är det julkalendern på tvn. Den är ganska korkad, men jag tänker se alla avsnitt i alla fall.
Appropå: Caroline och jag kollade klart på Pelle Svanslös igår. Jag ÄLSKAR Fröse Frasse och Gullan tillsammans. Och Långe John är ascool. Säger fram till nedan bara "yes", "well" och "yeah" - det gillar vi!
Långe John friar till Maja (04.22-06.04)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0