Just give me a second darling, to clear my head

I natt så drömde jag en ovanligt lång dröm. Först var det massa bajs om någon kvinna som skulle gifta sig mot sin vilja med någon typ och bla bla. Men sedan så satt jag i någon hölassvagn tillsammans med Simon och ett gäng andra. Vi väntade. Det var någon form av festival som var på gång. Typ orgie-festival. Alla höll på med ALLA. Och jag tror det var meningen, det var ingen musik eller så. Jag väntade personligen på Rhys Ifans. Medan jag väntade på honom så strulade jag sönder med någon jag har försökt minnas hela morgonen. Jag kan verkligen inte komma ihåg vem det var. Det kan ha varit någon känd person, för jag vet att jag hade lite svårt att bestämma mig om jag skulle ta honom elller Rhys Ifans eftersom jag ville ha båda (lyxproblem).

Hur som helst så kom Rhys Ifans tillslut. Jag iakttog honom och fick typ kåtslag. Han hade lite mer skäggstubb än jag är van att se honom i och... mums bara. Han gav mig en blick, klättrade upp och på vagnen och nu såg han helt annorlunda. Han var fortfarande Rhys Ifans men hade mörkt långt hår och hade ingen tröja. Han och jag gav varandra blickar, och Simon fnös:
- Han är ju knarkare ju!
- Vem bryr sig? svarade jag frånvarande.
- VADÅ vem bryr sig ?!
Jag vet att jag strulade med Rhys Ifans lite där men sen gav jag mig iväg från vagnen och det var massa bajs igen. Jag vet att det var fruar som gick runt där och hade sina män inne i vagnlokalen. Jag skämdes lite.

Efter ett tag så gav jag mig tillbaka till lokalen där vagnen stod och det var sjukt mycket folk. Helt fullpackat och alla höll på med alla. Jag sa till någon att jag konstigt nog var helt nykter, men personen trodde mig inte.
Sedan så började folket i lokalen strömma ut, och utanför så träffade jag på Rhys Ifans igen. Hans läppar var helt nariga av allt kyssande. Jag skrattade åt det, och vi kysstes lite också. Jag föreslog att vi skulle ha sex i stället eftersom hans läppar var så torra (det var inte så trevligt faktiskt) och han var först på, men sen började han ställa skumma frågor. Sedan så väcktes jag av väckarklockan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0