Filmhistoria: Breathing

Idag hade jag och Ville (filmlärare) samtal om mig i kursen Filmhistoria. Lite om uppsatserna, det framtida betyget och så - en liten check helt enkelt.
Han hade inget dåligt att anmärka alls utan tyckte att jag alltid gjorde vad som krävdes för MVG och mer. Speciellt gillade han uppsatsen om Franska nya vågen jag lämnade in imorse (som han längst ner skrivit "!!! -stjärna-" på). Han sa att man inte kunde skriva en sådan uppsats utan att verkligen ha läst, sett samband och kopplat ihop saker ("Såvida du inte är jävligt bra på att blåsa mig"). Sedan sa han lite "oss emellan", som jag inte vet om de är "hemliga" men som jag av respekt till honom håller tyst om här!

Bilden nedan har inte det minsta med filmhistorian att göra, utan jag fick reda på idrotten idag att den hade lagts ut på internet. Det är min idrottslärare som blir jagad av vår klass med innebandyklubbor. Dock så ser man inte mig på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0