Filmhistoria: CHECK

Eftersom jag inte tittat ut genom fönstret sedan innan tolv igår så trodde jag att jag skulle få en underbar upplevelse denna morgon när jag tillslut gjorde det. Efter gårdagens morgonsnöfall ville jag att det skulle vara rena barndomsjulen - ni vet när man vaknar på morgonen och det kommit massa snö under natten. Tyvärr så tycks det vara så att till och med den första existerade snön smält bort.

Tack och lov så är jag åtminstone klar med Nya vågen-uppsatsen. Och jag fick aldrig panik. Jag arbetade mycket flitigt med den, men kom inte i säng förrän klockan ett (och kunde ironiskt nog inte sova då heller). Kanske är jag med produktiv under stress. Jag tror faktiskt det tog längre tid att läsa de 38 wordsidor hopsamlade fakta än det gjorde att skriva den faktiska uppgiften. Ironiskt.
Firar att jag är klar genom att lägga ut denna snitsiga bild på (om jag minns rätt) Truffaut in action.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0