fördomar är vår vardag

Ett sista inlägg innan jag går och lägger mig:
Jag var och åt hos Robert med familj ikväll vilket som vanligt var mycket trevligt. Vid åtta så ville dom kolla på idolfinalen. Jag tittar inte på idol, men hade inget emot detta. Dock så var jag övertygad om att båda killarna skulle vara två poptöntar. MEN ICKE. Den ena var mesmes. Men den andra... helt seriöst: Han var assexig. Sjuktsnyggt skägg och gud, mums. Ingen idolkille alls. Och så var han grymt begåvad! Vad gjorde han i det där programmet? Han ska ju vara ute och rocka med sitt lokalband, komma förbi Visby och ta mig med storm! För guds skull!
Tack och lov att han inte vann och tvingades sälja sin själ till popbranschen utan nu kan ut och skriva egen musik och vara sex. Trevligt.
Heja Calle. Godnatt Calle. Kom och sov i min säng Calle. För nu ska jag gå och lägga mig. Tjosvejs.


Kommentarer
Postat av: lillasyster

hahaha

du och mamma har exakt samma smak, hon har nämligen sagt, enda från början av idol; åh han var fin! heja calle!

2009-12-14 @ 18:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0