God julklapp

Det var några dagar sedan jag skrev här, men så blir det under ledig tid.
Jag har fått fina julklappar: En årspremunation på Kalle Anka, en "I love trees"-tshirt (av moster, som jag humoristiskt nog la ut på min blogg med titeln "SNÄLLA KÖP TILL MIG I JULKLAPP NÅGON"!), Inglourious basterds på blu-ray... m.m. Ett Thomas Sabo-armband också! Bambiberlocken fick jag av Isa för några dagar sedan, och den åkte snabbt på. Av bästa bror Johan fick jag en röd sten och eiffeltornet. Av mamma och pappa ballerinaskor och Bambi igen, men Bambi ska förstås bytas. Jag tror jag vet vad jag ska ta i stället. Malin fick av mig ett sådant armband och sedan en liten ballerinaklänningsberlock till. Jag har varit mycket frikostig med julklapparna i år!
Nu ska jag göra mig klar, för farmor och farfar kommer över på lunch. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0