I love the quiet of the night time

Jag och Caroline var ute och julhandlade igår. Jag är klar med Malins och mammas julklappar, och halvklar med Eddies och Farmor och Farfars. Underbart.
Om sex dagar åker jag hem för jullov. Jag har tagit ledigt tre dagar, vilket får lärarna att höja på ögonbrynen. Jag förstår dem, men de förstår inte mig. Men det är det värt. Julen är inte ens hälften så bra här i Visby.

Igår när vi var inne på Kränku så hittade jag massa julteér (pepparkaksté, julté, lusseté mf), och jag inhandlade julknäcksté. Det luktar muuuums och smakar gott. Så det är det jag dricker nu. Efter att ha öppnat den 9e luckan i julkalendern. Och igår så joggade jag i julupplysta innerstaden. Livet är himla bra ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0