I'm a shiny monster and that's your crap

Jag älskar Grey's anatomy, men så fort man kollar för mycket på det så sker oftast följande:
- Du känner otroligt mycket med karaktärerna. Du kan bli tårögd för exakt ingenting.
- Du skapar egna "dirty problems". Roliga sådana alltså. Som du inte har på riktigt, utan bara önskar du hade för att det är spännande.
- Du vill ha sex med McDreamy, McSteamy eller annan karaktär i serien.

Igår snyftade jag alltså till ett avsnitt jag sett minst fyra gånger, skapade lyxproblem och var allmänt kåt på Sloan (såg hans entréavsnitt - tummen upp). Sånt är livet. Idag gick jag upp klockan fyra och om tolv minuter ska jag gå till båten. Tjosvejs.

Kommentarer
Postat av: jättepanna

tack <3

2009-12-05 @ 16:31:46
URL: http://nitton9tre.blogspot.com
Postat av: Lillasyster

http://www.youtube.com/watch?v=HBsdV--kLoQ&feature=fvhr



ännu ett batman-humor klipp.

2009-12-05 @ 18:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0