I'm dreaming of a white Christmas

Imorgon hoppas jag på den vita barndomsjulupplevelsen som jag inte fick imorse (fast sen när jag skulle till skolan snöade det faktiskt och lite vitt låg på marken). Och så åker jag ju hem efter skolan!! Vi slutar vid två och nådigt nog har jag två timmar på mig att göra allt klart innan jag behöver gå till båten.

Efter skolan idag så skulle jag bara ner och köpa en julklapp och sedan Isas beställda chaité; Men jag hittade en hel drös med annat. Hela NIO julklappar. Jag har alltså bara fyra stycken kvar - varav en redan är bestämd vad det blir. Det allra bästa med dessa julklappar är att de är orginella! Åtminstone väldigt personliga. Alltså jag trodde att jag hade nått toppen när jag köpte Hulk-tröjan till Anna, men det är ett flertal paket som är personligare och/eller orginellare. Heja mig!! Fast nu får alla skyhöga förväntningar på mina julklappar - inte smart. Aja, vem bryr sig.
Egentligen borde jag diska, plocka i lite i resväskan och sedan sova, men det har jag ingen lust med alls. Jag tänker säga farväl till min lägenhet ordentligt, oavsett om det kanske får mig att vara väldigt trött imorgon. Jag ska sitta i sängen, fixa med julklapparna och skriva julrim. UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0