Je suis

Jag har börjat göra lite research för mitt filmhistoriearbete om Franska nya vågen och känner mig (passande nog) mycket fransk denna afton. I förd vita strumpbyxor, högklackat, svartvitrandig tubtopp och chanelaktigt målade fransar. Med Chanelmascara. Tjoho. Snart dags att ge mig av mot min skola och Hamlet!

Jag ska nu skapa en twitter. Första gången tanken slog mig tänkte jag "nej, du har en blogg varför ska du ha en sån? Du fattar knappt vad det är - du vet bara att du gillar Nick Frosts och Simon Peggs". Andra gången; "Usch inte den där tanken igen". Och nu fick jag bara för mig att jag skulle göra det. Man lever bara en gång! Det går ju alltid att radera den annars (?). Oavsett så blir jag några lärdomar rikare. Tjosvejs
Uppdatering: Bara för att jävlas så är maxantalet bokstäver 15 och "generationlostinspace" får inte plats. HUR ska jag kunna gå under ett internetnamn om det inte går att heta det överallt? FAN vad störigt. Twitter får vänta tills jag kommit på något fantastiskt. Någon som har förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0