LUCIA

Nu ska jag snart bege mig nedför adelsgatan, möta Caroline och sedan tillsammans med henne fortsätta till Domkyrkan för ett luciatåg. Jag hoppas det är fint. Vi såg ju det klockan sju på tvn imorse också, och det var mysigt. Dock så var jag väääääldigt trött. Vi somnade inte förrän tre, och det är inte lätt att hålla ögonen öppna i lutande läge efter så lite sömn. Sedan så såg vi klart på Fanny och Alexander, och så fort jag fått i mig lite kaffe så gick det att följa med i handlingen helt. Bra film!

Och så var vi ju på Hamlet igår, det måste nämnas. Fortfarande så är jag inte "wowzer Shakespeare", men det var ändå bra. Joanna var otroligt duktig som Hamlet. Hennes agerande förde mina tankar till Den allvarsamma leken (= professionellt skådespeleri = mycket bra betyg) och det slog mig att hon kommer nå dit hon vill - hon har utan tvekan den begåvning som krävs.
Liza var också jättebra, men mer åt det underhållande hållet. Två tummar upp!
Nej nu ska jag göra mig helt klart. PUSS


Kommentarer
Postat av: Joanna

ÅH :D TACK! <3

2009-12-13 @ 19:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0