Midnight Mark

midnight mark

Caroline fick se klart The boat that rocked igår, och jag tror att hon blev en aning frälst. Faktum är att det faktiskt var en aning skrämmande. För helt plötsligt från ingenstans så gick hon över till min sida!
Caroline och jag har alltid stått i två läger. Jag har stått i lägret med bra smak, där alla sexgudar står, medan hon stått på andra med Zac Efron och andra unga obegåvade pojkar. Hennes ständiga svar på mina "åh vad sexig"-kommentarer har varit "usch fy vad äcklig. GAMMAL!".

I förrgår så fick jag först ett sms där hon skrev något i stil med "okej då, Rhys Ifans är lite sexig" (hon hade tydligen sökt på bilder). Och igår var det som om himlen föll ned. Inte om Rhys Ifans, men om andra personer som faktiskt är sexiga! Det kunde lika gärna varit Eddie jag suttit bredvid och suckat trånande tillsammans med. Caroline var kåt på Midnight Mark. Så fort han syntes i bild hörde jag ett "åååh" från henne. Och när karaktären Angus vrålar "How about it? How about this situation here?! Try and fuck your way out of this, Mark!!" skrattade hon ihjäl sig. Och imorse så spolade vi igenom hela filmen bara för att se alla Mark-scener - på HENNES begäran!

Men ja: Midnight Mark är något av det sexigaste som finns. Mystisk varelse med långt mörkt hår i tajta skinnbrallor som ständigt röker och är beundransvärt fåordig. Som får alla kvinnor på denna jord att slita av sig kläderna med sitt enkla "How about it then?".
Jag skulle göra vad som helst för att bara få existera under 60-talet; att mitt i natten få sitta med en flaska vin och ett paket cigaretter och bara lyssna till Midnight Marks få ord...
Jag råder er att se klippet längst ner: Det är en bortklippt sen som är helt underbar. "Weathergirl", oh my...



Kommentarer
Postat av: Eddie

Oh fuck me, this movie rocks my socks of (panties to for the matter)!

2009-12-13 @ 14:33:27
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/
Postat av: Eddie

I meant TOO for fuck sake.

2009-12-13 @ 14:34:55
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/
Postat av: Carro

Uuh love him!! :D

yes i stand on your side now ;)

2009-12-13 @ 15:56:31
Postat av: Annika

Sv: För fan ja!! :D De såg nästan ut som Brad Pitt hela bunten. Tappra försök gjordes i alla fall! Och angående kåtslaget så har jag ingen kommentar. Det förblir osagt. Heheheh

2009-12-13 @ 16:30:14
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0