Rosemary's baby i The sims

Att spela Sims på förmiddagen i detta hus är ingen hit då när solen går upp bländar den en. Och den där grejen utanför man sänker ner genom att trycka på en knapp (vafan heter det?) täcker inte solen. SÅ irriterande. Så jag övergav simset. Lika bra det för jag var jättestörd på min dampiga sim. Hon vägrade att dö. Jag upptäckte att bebisar är oövervinnliga. Alltså hon var ingen bebis. Utan hon hade en bebis i magen. Den här bebisen var som något jävla Rosemary's baby!!!! Först försökte jag svälta mamman vilket normalt sett ska ta två dagar, och det stod "svälter, för att undvika dödsfall måste din sim få mat snart" och så räknade det ned. Först tolv timmar, sedan plötsligt 7 fyra gånger. Så då blev jag galen och tänkte, nej nu dränker jag henne. Så jag stoppade ner henne i pool och satte staket runt. Och när inte det funkade gjorde jag henne till hydrofob för då ska dom dö fortare. Dog hon? NEEEJ. Hon var i det där vattnet i ett dygn och sen så skulle hon plötsligt föda. SWOOOOSH, så teleporterades hon till torra land i ett gyllene regn och fick sin bebis som jag döpte till "Mortellie". Skulle stå för odödlig, men kom på ett "mort" är motsatsen precis när jag tryckt på enter.
Mamman placerade jag i vattnet igen och hon dog efter en halvtimme. Men jag var ändå asförbannad att jag ägnat en hel riktig timme åt den simmen. Så jag försökte elda upp Rosemary's baby-barnet för att motbevisa fenomenet. Det gick inte ens att tända på något i närheten av henne. MORR. Då ville jag att socialen skulle ta henne men då hotade dom med att ta mina riktiga barn också. Och det ville jag ju inte.

Jag vet att det kan verka ganska grymt att försöka döda alla. Min klasskamrat Bamse tyckte jag var elak som expertimenterade med hur långt jag kunde ta otroheten och fullkomligt galen som FUSKADE i spelet. Men för det första: Dom som simsar som om det vore riktiga människor är töntar. Det är extrem simsing som gäller! Och för det andra: Simsen jag försökte döda hade faktiskt inte riktig någon plats i min familj. Jag hade bara varit snäll när jag låtit henne var där. Hon hade inte ens någon levande helsläkt i huset. Så det så! Och för det tredje så måste man ju testa saker i spelet, annars vet man ju inte det fungerar!
Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hahahahah X)



Markis kanske förresten?

2010-01-01 @ 13:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0