That's Mark. He's the sexiest man on the planet.

Igår var Caroline hos mig - vi hade "fransk afton". Vi kollade på Aristocats och åt baguette med brieost! Jättemysigt och trevligt. Dock så övergick det franska i att se en bit av Prinsessan och Tiggarflickan, och resten av tiden innan hon gick hem ägnades åt älskade The boat that rocked. Jag var inte säker på att hon skulle gilla den, men det gjorde hon!
Nu har jag återuppväckt mina starka känslor och drömmar runt denna film - huvudet är åter i det blå med Rhys Ifans, Nick Frost, Midnight-Mark och det underbara sextiotalet...
För er som vill ha soundtracket (som inte finns på spotify) har jag konstruerat en egen spellista med filmens alla låtar. ENJOY:
The boat that rocked OST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0