Tom Wisdom

Jag vet inte vem jag får lust att hata, men det är någon. Tack vare denna någon så får Tom Wisdom mig att skälva i SYSTRAR I JEANS 2. Hur pinsamt är inte det? Bara för att jag sett honom som Midnight Mark. Och det är ju karaktären som är sexig inte Wisdom hallåhallåhallå hjärna vakna!!! Jag trodde jag inte hade Systrar i jeans tillgänglig längre men det hade jag tydligen så jag kollade upp honom i den. Och... hata. Jag kände inte igen honom i The boat that rocked första gången jag såg den utan fick en chock när jag läste att han varit med i Systar i jeans. För jag tyckte han var mes i den. Vilket han är. Verkligen. En stor totalt osexig tönt. Jag måste bara inse det igen. Hrm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0