Antingen är jag realistisk eller negativ

Det känns som om min blogg är LITE anti mig just nu. Eller i alla fall blogg.se som får någon form av avbrott så fort jag försöker logga in. Vi får väl se om jag lyckas få iväg det här inlägget.

Annars så kan jag meddela att det inte bara är bloggar som är emot mig, utan hela livet faktiskt. Nu kanske jag är lite väl dramatisk, men jag hade faktiskt problem att sova p g a att jag oroade mig för mycket över filmen vi gör i skolan just nu. Jag fick flera gånger under mina uppvaknanden tänka: JAG ÄR INTE PRODUKTIONSLEDARE, för att jag skulle kunna slappna av något (funkade inte men var värt ett försök). Det känns inte som om det går så bra med filmen. Jag har ju haft en bild av hur filmen ska se ut i mitt huvud, och de andra i gruppen kan ju inte precis rita efter hur mina tankar ser ut. Vilket betyder att jag får nöja mig med vad alla åstadkommer. Inte för att det är dåligt alls. Mitt största problem är nog tiden. Jättesena kvällar och idrottsprov på fredag.. ingen hit. Jag måste plugga ikväll. Samtidigt som vi måste hålla tidsplanen för filmen, hur sent vi än måste vara kvar i skolan. BLÄ. Det är verkligen kul att göra animerad film, men det är för mycket smått att göra! Min hjärna upplöses när det är för mycket små detaljer. Jag tappar fokus. Jag ska skärpa mig.

Jag får helt enkelt hoppas på det bästa och jobba skiten ur mig. Plugga idrottsprov så fort jag får tid under dagen, ta med mat till skolan, komma hem och tvätta, plugga mer och sedan sova så mycket och helst ostört som möjligt. Ni får verkligenverkligen ta och hålla tummarna för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0