As time goes by

Det har varit en lugn helg. Fredagen tillbringade jag med Steve Carell och 40 year old virgin. Den hade jag inte sett på länge och den var inte alls så dålig som jag tyckte första gången. Lördagen började med att jag oroade ihjäl mig, och fortsatte med en joggingtur (PLUSPOÄNG), top model (ytligt), en vända till stan för att handla mat till kvällen då Jannica och Victoria kom och åt min "fantastiska" kycklig/currygryta (generöst). Idag ska jag se massa film, eventuellt skriva ett brev till Eddie även om det känns lite onödigt med tanke på att jag antagligen får ett i veckan av henne. Jag kan skriva ett till mitt framtida jag. SMART (ännu smartare vore att börja plugga till idrottsprovet på fredag). Det ska jag göra. Ha det gott folk, nu ska jag äta frukost och se en film!

Kommentarer
Postat av: eddie

Det är ALDRIG onödigt att skriva brev till mig :O

2009-02-01 @ 19:37:37
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0