Bakom all disk

En stor mörk skugga hotar mitt golv, en skugga som tillhör mitt berg av disk. Det tog mig en halv vecka att diska sist. Och igår när jag tillslut gjorde det var allt lika smutsigt igen p g a tjejmiddag. Så nu måste jag alltså diska IGEN. Dock måste jag försöka vara lite positiv. Även om jag efter min veckas duktigadisk-flicka föll tillbaka i mina gamla vanor har mitt golv varit rent i flera veckor! Jag ska alltså koncentrera mig på det, men inte så mycket att jag inte diskar.

Jag har märkt att jag blivit mycket kinkigare med min toalettdörr. Den är felkonstruerad så att den är väldigt besvärlig att stänga och öppna, eftersom den ligger i någon slags korridor. Mycket svårt att beskriva om man aldrig besökt mig. Hur som helst brukade jag förut aldrig stänga den utan lät den var öppen för jämnan p g a dessa nämnda problem. Visst slog det mig att folk kanske kunde se in (svårt för mig att avgöra eftersom jag då måste stå utanför min lägenhet och sitta i den på toa samtidigt), men jag orkade inte bry mig. Nu har jag tydligen blivit finkänslig och stänger den halvt. HM. Fast, kan ha lite och göra med den unge långe stilige mannen-missödet som inträffade igår. Mer behöver ni inte veta. Nu ska jag se en film (se det som det sista spammande inlägget jag ger er idag).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0