Efter regn kommer typ solsken

Det är en hård värld vi lever i och igår visade den mig verkligen hur jobbigt livet kan vara. Då dog jag VERKLIGEN. Runt typ åtta började det dock gå bättre. Jag och Calle kom på en teknik som påskyndade arbetet avsevärt och allt flöt överhuvudtaget på bättre. Vi blev inte helt klara, men jag ser inte det som något problem om vi håller detta tempo. Jag hoppas bara att alla figurer är klara nu bara.. jag tvivlar på det. Jag är faktiskt inte så trött nu som jag trodde. Jag gick från skolan tio över tio och var inte i säng förrän fem i elva. Och då hade jag svårt att sova - det virvlade av animerade rörelser i huvudet.

Mina mörkaste moln är just nu idrottsprovet som jag inte har en chans att träna till (Calle ska ringa till Ulf och be imorgon) och att allt i filmen är så jävla fult. Påverkar det mitt betyg? Det undrar jag. Idag tänker jag överlåta animationen till Sally och eventuellt Jesper så att jag kan planera den övriga helt till punkt och pricka. Sedan ska jag teckna lite också. Den delen MÅSTE verkligen gå fortare.

Nu ska jag göra mig i ordning. Min vackra "Jag hjärta Västerås"-tshirt ska på idag också. Alla blev så imponerade av den igår. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0