En rubrik

Godmorgon! Nu har jag gjort bildmanus nästan hela morgonen. Egentligen skulle jag gjort klart hela igår, men jag bestämde mig för att spara en del för att få sova mer. Idag ska Carro eventuellt sova hos mig. Dock sätter hon inte sin fot här förrän jag har fått dammsuga och plocka undan. Plus att jag måste tvätta. Jag har typ två rena trosor kvar. Oavsett hur sent det blir på skolan ikväll måste jag tvätta alltså. Eftersom vi ska göra animatic på förmiddagen och sedan göra alla figurer em kan det bli hur sent som helst. Snälla, INTE. Onsdag, torsdag och fredag räknar jag med att vara hemma runt nio, men jag vill verkligen inte ha det så idag också. Blää. Ni får be för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0