Filmräd

Godmorgon folket. Jag tänkte bara skryta med mina nyinköpta filmer:

My fair lady (dubbeldisc specialutgåva)
Jag har nästan sett klart den nu. Bra, men känns lite tråkigt för den är typ exakt likadan som musikalen jag såg i höstas.

A clockwork orange (dubbeldisc specialutgåva)
En av de där måste se-filmerna som jag inte sett. Att det är en specialutgåva vilket gör den ännu mer köpvärd.

Trainspotting
Sallyman och jag har skilda åsikter på många plan, men vår filmsmak brukar inte skilja sig så mycket åt. Och eftersom hon är galen i denna (plus att den är med i 1001 filmer du ska se innan du dör) tycker jag att den är värd att äga.

Pans labyrint (dubbeldisc specialutgåva)
HAR INTE SETT MEN VILL SE. Dock så skrämde Eddie mig lite genom att man får mardrömmar av att se den. Usch.

Borta med vinden
En av de mycket få filmer jag skäms över att inte ha sett. Men snart är jag med i leken igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0