Och det mystiska paketet innehöll... *trumvirvel*

Min nya kärlekJag har ju faktiskt inte avslöjat vad de mystiska paketet innehöll! En av mina önskningar besvarades faktiskt! MIN PATRIK 1,5-FILMAFFISH SOM MAMMA SÄNT VIDARE. Calle var en ängel i skolan och hämtade ut den åt mig. Så runt fem eller vafan klockan nu var skuttar jag jublandes runt i korridorerna med min nya älskling. Från Tomas Michealsson, jag är honom evigt tacksam. Om ni missat det, så vann jag den från honom på Facebook. Den herren är nämligen producent över filmen och han hade hittat några affisher överliggandes på redaktionen som han lottade ut. Helt underbart. Mycket viktigt att ni förstår innebörden över AFFISH. Det är inte en vanlig poster som du kan köpa i affären, utan den här är äkta vara. Den gör reklam och är officiell. Det finns faktiskt en synlig skillnad också, motivet finns på baksidan också - fast bakvänt såklart.

Nu är problemet hur jag ska kunna vårda den så att den håller resten av mitt liv och under min tid i graven. Jag tror mitt enda val blir att rama in den vilket kommer kosta 5000 eller något (har inte kollat upp det precis, men vem bryr sig om sådana saker när det inte är akut).


Kommentarer
Postat av: Anna

Förlåt att jag spammar nu, men det behöver ju inte vara alls så dyrt!? Köp en billig ram på IKEA eller vad som helst, tror inte det kostar över hundralappen?

2009-02-01 @ 16:02:03
URL: http://nitton9tre.blogspot.com
Postat av: Annika

Det är lugnt Anna, jag gör det hela tiden!

2009-02-01 @ 17:08:03
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0